Шановні батьки та здобувачі освіти!!!!

В умовах воєнного стану освітній процес буде здійснюватися у дистанційній формі навчання.

Нагадуємо Вам, що уроки будуть відбуватися в дистанційному режимі  (синхронно з використанням навчальної платформи Google Classroom у режимі реального часу) так (асинхронно, тобто через розміщення посилань на перегряд відеороликів, відеоінструкцій, презентацій та завдань на навчальній платформі Google Classroom де учень може опрацювати урок у зручний для нього час). Бажано виконувати завдання в той же день з метою уникнення перевантаження учнів.

Заняття будуть тривати відповідно до розкладу уроків та дзвінків, однак 45 хвилинних уроків   перед комп’ютерів не буде. Учителі будуть дотримуватись вимог Нового санітарного регламенту щодо тривалості безперервної роботи з технічними засобами навчання та будуть використовувати різні форми та методи роботи, залучати учнів до різних видів діяльності.

Відповідно до наказу МОЗ від 01.08.2022 р. №1371 внесено зміни до санітарного регламенту МОЗ для шкіл. 

У змінах зазначено, що в умовах воєнного стану, для учнів, які перебуваючи за кордоном здобувають освіту у другу зміну, початок занять повинен бути не пізніше 16:00 години.

В умовах воєнного стану, для учнів 1-4 класів, які здобувають освіту перебуваючи за кордоном, допускається організація дистанційної форми навчання у другу зміну.

В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:

• 1-2 класів - 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 - по 20 хвилин;

• 3-4 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 30 хвилин, або 4 - по 20 хвилин;

• 5-6 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 35 хвилин, або 4 - по 20 хвилин;

• 7-9 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 40 хвилин, або 4 - по 30 хвилин, або 5 - по 25 хвилин;

• 10-11 класів - 3 навчальних занять по 45 хвилин або 4 - по 35 хвилин, або 5 - по 30 хвилин, або 6 - по 25 хвилин.

Наш навчальний заклад під час  дистанційного навчання обрав тривалість онлайн -уроків для учнів 5-6 класів 4 уроки  по 20 хвилин у синхроному форматі, для учнів 7-9 класів 5 уроків по 25 хвилин у синхронному форматі, для 10-11 класів 6 уроків по 25 хвилин у синхронному форматі.

Тобто, наприклад, для учнів 5 – 6 класів онлайн-урок повинен бути 20 хвилин, а урок у звичайному часі – 45 хвилин, то 20 хвилин будить в синхронному форматі, а 25 хвилин у асинхронному форматі. Для учнів 7-11 класів Санітарним регламентом передбачено 25 хвилин синхронного навчання, тоді як решта часу (20 хвилин) будуть проходити в асинхронному форматі.

Заняття розпочинаються об 08.30.  Учень/учениця спілкується з вчителем і вчитель визначає сам в якому форматі синхронному чи асинхронному відбувається урок, це залежить від складності навчального матеріалу або через технічне забезпечення (наявність чи відсутність в цей час інтернет-мережі). Адміністрація закладу може лише бути присутніми на уроках і контролювати їх проведення. 

Учень/учениця протягом дня має бути присутнім на всіх уроках відповідно до розкладу.

Розклад дзвоників під час дистанційного навчання для 1 -11 класів

Номер уроків

1 клас

2-4 класи

5-11 класи

1

08-00-08.35

08-00-08.40

08-00-08.45

2

08.55-09.30

08.55-09.35

08.55-09.40

3

09.50-10.25

09.50-10.30

09.50-10.35

4

10.55-11.30

10.55-11.35

10.55-11.40

5

11.50-12.25

11.50-12.30

11.50-12.35

6

 

12.45-13.25

12.45-13.30

7

 

 

13.40 – 14.25

 

Не менш важливим є дотримання правил етикету роботи в режимі дистанційного навчання:

·     Підключаючись до онлайн-уроків, зверніть увагу дітей на звукові ефекти, що можуть заважати і відволікати: контроль за режимом роботи мікрофона, навушників.

·     Надсилаючи фото письмових робіт, зверніть увагу на якість фото та можливість прочитати файл, наповненість файлу ( не порожні файли), час надсилання робіт учителю.

В умовах воєнного часу особливістю дистанційного навчання є ймовірність під час онлайн-зустрічей ситуацій, коли вмикається сигнал « УВАГА ВСІМ !!!! ПОВІТРЯНА ТРИВОГА!!!». Тому, ми зобов’язуємо ВАС – батьків та осіб які їх заміщують встановити на власні телефони з  « ГУГЛ ПЛЕЙ МАРКЕТ» додаток «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА» ( обов’язково обрати Лозівський район). Під час проведення онлайн-уроку вчитель також буде повідомляти учнів про сигнал «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА» і зупиняти урок для того щоб діти могли перейти  у безпечне місце, яке встановлене вашою родиною. Оскільки сигнал «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА!!!» може лунати від кількох хвилин до декількох годин, тому урок на якому пролунав сигнал, а можливо і наступні уроки за розкладом не розпочались через Сигнал будуть розміщенні на навчальній платформі Google Classroom.

Після сигналу «ВІДБІЙ ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ!!!» через 10 хвилин діти повертаються на заняття відповідно до розкладу.

 

Бережіть себе! Та скорої зустрічі у звичному форматі!

З повагою, адміністрація КЗ «Червонівський ліцей»

 

 

Шкільне навчання під час воєнного стану

Навчання учнів за Єдиним розкладом на платформі Всеукраїнська школа онлайн https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad

доступ до навчальних матеріалів 1-11 класів безкоштовно: від дистанційної школи «Центр освіти «Оптіма» (https://optima.school/free-education). Потрібно зареєструватися, вказати свою електронну пошту, і на неї приходить посилання та пароль для входу.

освітня ініціатива для учнів початкової та середньої школи України: від школи Базис (https://vb.me/school_info) разом з Viber-спільнотою Школа.інфо

онлайн-навчання для всіх дітей України, які можуть доєднатися до занять в Zооm: від Академії Сучасної Освіти А+ (https://aplus.ua/).

дистанційна школа 5-11 класи: від JAMM School (https://jammschool.com.ua/)

участь в живих уроках, навчальні матеріали за весь рік, додаткові активності для діток від ThinkGlobal. Слідкуйте за розкладом (https://www.facebook.com/ThinkGlobalUA).(https://www.facebook.com/ThinkGlobalUA)🔹екстернат-платформу ALTERRA ONLINE EXTERNAT (https://www.facebook.com/alterraschool1) дає доступ до матеріалів та тестів.

безкоштовні щоденні зустрічі онлайн з дітьми від 6 років: танці, ігри, англійська, перегляд фільмів та інше. Розклад оновлюється кожного дня на сторінці і Telegram-каналі @OkStudy127

безкоштовна серія онлайн майстер-класів (https://od.itstep.org/) і тематичних зустрічей для дітей 7-14 років: безпека в інтернеті, створення та перші кроки для заробітку на NFT, розробка ігор за допомогою Construct.
(https://od.itstep.org/)

безкоштовна реєстрація на онлайн уроки і регулярні щоденні зустрічі дітей з психологом від наукового ліцею Клима Чурюмова

(https://bit.ly/3hCf6dm).

вільний доступ до повного пакету “Слухач” (1-11 класи) для самонавчання – повна шкільна програма від Центру Дистанційної Освіти “Джерело” (https://cdo.org.ua/reg/).
🔹мережа навчальних закладів М`Аndryk International School (https://m-andryk.com.ua) запрошує учнів 1-8 класів до БЕЗКОШТОВНИХ онлайн-уроків. Розклад і підключення: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Bk8gD_hiYoIjiQsAZSJKITd5xwz1x_9M3mXFXD36jqE/edit?usp=sharing
🔹уроки в запису та онлайн. Тут (https://bit.ly/3sFkZg5) можна зареєструватися, а тут (https://www.eduforsafety.com.ua/) знайти уроки українською, англійською та російською мовами. Проєкт School Navigator.
🔹пізнавальні онлайн-зустрічі від ГО “Смарт Освіта” для дітей та підлітків. Щодня оновлений розклад (https://nus.org.ua/). Заповніть анкету (https://bit.ly/34aOXzh), щоб приєднатися.
🔹 Видавництво Ранок БЕЗКОШТОВНО надає дитячі книги в електронному форматі👉 https://bit.ly/35pwNKw
🔹 Yakaboo відкрили безкоштовний доступ до аудіо- та електронних книжок в мобільному додатку👉 https://bit.ly/3CcZG92
🔹 Нова Українська Школа організувала серію пізнавальних онлайн-зустрічей із вчителями👉 https://bit.ly/3sDR87P
🔹 MEGOGO відкрили безкоштовний доступ до мультиків, фільмів та аудіоказок👉 https://bit.ly/35KLwjg

https://lms.e-school.net.ua/guide

 

 

Download
звернення до батьків.pdf
Adobe Acrobat Document 129.4 KB

Фізична безпека дітей під час війни  

 

Правила поведінки в евакуації, на окупованих територіях і в зоні бойових дій

Діти потребують зараз особливої турботи та уваги. Через невеликий життєвий досвід і особливості дитячої психіки їм загрожує більше небезпек  фізичних та психоемоційних  ніж дорослим. Водночас існують інструменти, які дозволяють мінімізувати ризики та вберегти фізичне та психічне здоров’я дитини. Дізнайтеся важливі правила безпеки дітей під час війни. 

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ДИТИНИ ПІД ЧАС ЕВАКУАЦІЇ

1. Заспокойтеся самі. Чим молодші діти, тим сильніше їхній психоемоційний стан залежить від стану батьків. Тому спочатку знайдіть точку рівноваги для себе. Доступний практично всім спосіб – дихальні вправи. Психологиня Світлана Ройз радить зробити дихальні вправи, обійняти самого себе, легенько простукати все тіло долонями, обов’язково потягнутися. У конспекті онлайн-лекції фахівчині ви знайдете 46 робочих інструментів подолання стресу для дорослих та дітей. Лише після того, як стабілізуєтеся самі, починайте говорити з дитиною: спокійно та не надто голосно. 

2. Скажіть слова підтримки. «Ми в порядку. Ми будемо робити все, що в наших силах»«Я доросла, я знаю, що робити»«Я з тобою». За необхідності повторюйте. 

3. Домовтеся про правила поведінки. У небезпечній ситуації дитина повинна виконувати ваші розпорядження миттєво і без сперечань. 

  • Ваші прохання повинні бути лаконічними та зрозумілими. 
  • Якщо є можливість, завчасно порепетируйте в ігровій формі головні команди: «Стій»«Не торкайся цього»«Викинь це»«Іди до мене».
  • Потренуйтеся разом із дитиною виконувати ці команди на швидкість. 

4. Іграшку-супергероя — з собою! Попросіть дитину вибрати маленьку іграшку або талісман, який вона зможе покласти в кишеню. Це може бути навіть мушля з відпустки на морі або камінчик з рідного двора. Скажіть, що у хвилини, коли буде страшно чи самотньо, дитина може брати цю іграшку в руки, розмовляти з нею, розповідати їй про свої почуття. 

5. Прикріпіть до верхнього одягу дитини бейдж з повною інформацією про неї. Імя, прізвище, вік, контактні дані батьків, особливі медичні потреби дитини (якщо такі є), вкажіть групу крові. Окрім  бейджа на одязі, покладіть дитині у кишеню записку та/або напишіть цю інформацію на її руці стійким маркером або ж наклейте цупкий скотч на одяг. Це варто зробити навіть з дітьми 7-10 років, які у звичайному житті пам’ятають персональні дані. У стані стресу забувати прості речі можуть навіть дорослі, а діти й поготів. 

6. Сфотографуйте дитину перед тим, як вийти з дому. Якщо дитина загубиться, у вас буде найбільш точна фотографія, за якою люди зможуть швидше впізнати вашу дитину. Окрім цього, добре запам’ятайте (краще – запишіть), як саме одягнена дитина під час евакуації.  

7. Перебувайте у фізичному контакті з дитиною. Тримайте її за руку або на руках, везіть у візку. Підтримуйте безпосередній контакт весь час, аж допоки поруч не з’явиться інший дорослий, якому ви можете довіряти. Передавайте дитину сторонній людині тільки у крайньому випадку, або якщо це військові або представники рятувальних служб – пам’ятайте, що існує небезпека викрадення дитини під час евакуації.

8. Домовтеся про місце, де ви зустрінетеся, якщо загубитесь (якщо дозволяє вік дитини).

9. Якщо дитина загубилася. У Міністерстві закордонних справ розробили пам’ятку з порадами, як діяти батькам.  

  • Не панікуйте. Зберіться з думками, щоб діяти чітко.
  • Згадайте, де востаннє бачили дитину. Якщо в дитини є телефон – зателефонуйте.
  • Попросіть когось зі знайомих чи родичів залишатися на місці на випадок, якщо дитина повернеться.
  • Попитайте людей навколо, чи бачили вони дитину, назвіть основні прикмети, за наявності – покажіть фото дитини, опишіть, у чому вона одягнена.
  • За можливості, дайте оголошення через гучномовець.
  • Повідомте найближче відділення поліції чи зателефонуйте 102. Якщо дитина загубилась за кордоном, гаряча лінія: 116 000.

10. Важливий чат-бот: Дитина не самаУ меню чат-боту можна обрати одну з шести ситуацій, у якій вам потрібна допомога, та отримати детальні інструкції. Зокрема, чат-бот містить покроковий план дій у разі, якщо ваша дитина загубилася або ви знайшли чужу самотню дитину. Чат-бот було створено Офісом Президента України спільно з ЮНІСЕФ та Міністерством соціальної політики.

11. Остерігайтесь зловмисників: будьте пильними. Зараз українським біженцям допомагає вся Європа. Щодня пересічні громадяни з різних країн від щирого серця діляться їжею, одягом, житлом. Та не слід забувати, що ворог може використовувати цю ситуацію, аби вдарити по найціннішому: по дітях. За повідомленням Сумської обласної військово-цивільної адміністрації, ворожа авіація розкидає дитячі іграшки та мобільні телефони, які начинені вибухівкою. Відома журналістка та блогерка Катерина Венжик також пише про диверсантів, які ховають вибухівку у дитячих іграшках. Поясніть це дитині й пильнуйте за тим, щоб вона брала іграшки та інші речі лише з вашої згоди та у вашій присутності. Ніякі «забуті» або «покинуті» іграшки, смартфони тощо з землі підбирати не можна! Детальніше про це дивіться нижче у розділі «Як уберегти дитину від мін та вибухівки»

Поради про те, як підтримати та заспокоїти дитину під час війни, читайте у окремому матеріалі.

ЯК УБЕРЕГТИ ДИТИНУ ВІД МІН ТА ВИБУХІВКИ

Ще у перші дні війни Національна поліція України попередила про виявлення на території нашої країни протипіхотних мін, так званих метеликів. Вони невеликі, пластмасові, бувають яскравого кольору  через це діти можуть сприймати їх за іграшку. Також ворог розкидає реальні дитячі іграшки, смартфони та інші цінні речі, начинені смертельно небезпечною вибухівкою. 

Крім того, існує ризик замінувань. Причому не лише у зонах бойових дій чи на окупованих територіях, але й вздовж евакуаційних шляхів. Дізнайтеся, як вберегти дитину від мін та вибухівки.

 

1. Покажіть дитині фото мін-метеликів та упевніться в тому, що вона запам’ятала, як вони виглядають.

 2. Введіть правило: не чіпати сторонні предмети (особливо якщо вони лежать без нагляду і виглядають покинутими). Поясніть дітям, як важливо бути пильними і не торкатися підозрілих предметів або покинутих іграшок, телефонів, побутових речей тощо. Домовтеся з дитиною: у разі, якщо вона помітить щось підозріле, вона має негайно повідомити про це вам або комусь з інших дорослих. Поясніть їй, що ні в якому разі не можна не тільки чіпати ці предмети, а й наближатися до них чи кидати в них чимось. Вибухівкою може бути начинена навіть «звичайнісінька» на вигляд кулькова ручка. Ви можете сказати дитині так: «Зараз усі допомагають Збройним Силам України, тож всі мають бути пильними. Якщо побачиш якісь покинуті речі або щось дивне  скажи мені, я дуже сподіваюся на твою уважність».

3. Оминайте зелені насадження, пустирі, розвалини, покинуті домівки тощо. Якщо рухаючись по евакуаційному шляху, ви робите зупинку, не заходьте на узбіччя (навіть у туалет) і не дозволяйте забігати на узбіччя дітям. 

4. Розкажіть дітям про ознаки замінованих територій і попросіть її повідомляти вам, якщо таке побачить. Це можуть бути сигнальні стрічки, дротяні розтяжки (зазвичай на рівні колін), знаки з черепом та кістками, а також з написом: “УВАГА, МІНИ!”, “DANGER MINES!”, “ВНИМАНИЕ, МИНЫ!”. Водночас заміновані ділянки можуть не мати ніяких позначок. Тому поясніть дітям, що необхідно уникати й ділянок, які перелічені у попередньому пункті.

5. Що робити, якщо дитина опинилася на замінованій ділянці? 

 

  • Не намагайтеся самостійно дістатися до дитини, аби звільнити її. Є великий ризик того, що ви можете підірватися самі на очах у дитини або погубити і себе, і її. Негайно зателефонуйте 101. До прибуття рятувальників заспокоюйте дитину голосом з того місця, де ви стоїте. 
  • Якщо ваше місто/село знаходиться під окупацією або в ньому відбувалися бойові дії, не дозволяйте дитині пересуватися вулицями самостійно. Навіть якщо це знайомі шляхи, якими дитина у мирний час ходила сама. 
  • Поясніть дитині, як діяти, якщо вона раптом опинилася на замінованій ділянці, а вас поряд нема. Не можна намагатися вийти самостійно, потрібно залишатися на місці нерухомо і голосно кликати по допомогу. У крайньому разі, якщо поряд нікого немає, потрібно йти назад повільно і обережно, максимально точно наступаючи на власні сліди.
  • 6. Про виявлення будь-яких підозрілих знахідок Центр громадського здоровʼя рекомендує негайно сповіщати органи влади. Це може бути поліція (тел. 102), пожежна служба (тел. 101), ДСНС або ТрО. Надайте фахівцям максимально вичерпну інформацію про підозрілий предмет: його опис, місце розташування, дату й час виявлення. Якщо є можливість, дочекайтеся прибуття рятувальників, спостерігаючи за підозрілим предметом з безпечної відстані та попереджаючи про небезпеку оточуючих. 

В брошурі, ви знайдете основні правила безпеки, гігієни, харчування, щеплення, психологічної підтримки – відповіді на питання, які наразі є найбільш актуальними, зібрано в одному матеріалі, який підготували  ЮНІСЕФ за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)

Поради батькам дітей з особливими освітніми потребами щодо поведінки під час війни:

• Слідкуйте за власною реакцією на те, що сталося – діти виробляють власну модель поведінки, спостерігаючи за дорослими, які відіграють важливу роль у їх житті. Тому, намагайтеся зберігати спокій і вселяти його дитині, наскільки це можливо.
• Приділяйте дитині більше уваги – чуйність та увага з вашого боку дозволять дитині висловити свої думки та відчути власну захищеність, особливо у важких ситуаціях. Якщо дитина хоче поговорити з вами про свої почуття, заохочуйте її до розмови. Виявіть розуміння того, що вона вам скаже, і поясніть, що такі почуття, як страх, гнів, сум є цілком нормальною реакцією на події. Обіймайте дитину, тримайте за руку. Це заспокоює навіть дорослих.
• Говоріть з дитиною на зрозумілій їй мові – будь-яка інформація має бути розказана дитині відповідно до її віку та рівня розвитку. Надлишок відомостей може заплутати маленьких дітей і викликати в них нові страхи та почуття незахищеності. З іншого боку, додаткова інформація допоможе дитині правильно зрозуміти, що ж насправді відбувається. Проговорюйте кожен крок та ваші плани і дії. Якщо ви прямуєте в бомбосховище, або евакуюєтеся з міста, поясніть дитині, що вдома небезпечно і що вам необхідно взяти найнеобхідніше. Особливо важливо пояснити дітям, як зараз важливо, щоб вони робили все, що просять батьки, без суперечок.
• Обмежте доступ дитини до засобів масової інформації – намагайтеся захистити дитину від перегляду фотографій та прямих репортажів з місця трагічних подій. Це особливо важливо для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
• Намагайтеся підтримувати звичайний розпорядок життя, переконайте дитину в тому, що вона знаходиться в безпеці – підтримка звичайного способу життя дуже переконливо діє на дитину та є для неї чітким, що не вимагає слів, доказом власної безпеки та стабільності. Відволікайте дитину доступними іграми, жартами, розмальовками тощо. Спробуйте дудлінг. Це просте малювання візерунків або зображень. Можна намалювати рибок, кружечки, квадрати, листочки чи щось інше і разом з дитиною заповнювати кожен елемент різними візерунками, лініями і т.п. Якщо ви знаходитесь у бомбосховищі, підвалі, без доступу до олівців/ручок/ігор/розмальовок і т.п., можна рахувати людей навколо, шукати кольори (наприклад на одязі людей), обводити пальчиком свою руку. Читайте книжки, вірші або розповідайте ті, які пам’ятаєте. Намагайтесь говорити спокійним і розміреним голосом. Якщо у вашої дитини є улюблена книга (вірш, казка) і вона просить весь час саме її, то повторюйте її хоч і 100 разів! Бо передбачуваність – це безпека, це заспокоює.
• Не забувайте про власний душевний стан – оскільки ви є головним джерелом допомоги та підтримки дитини, ви повинні дбати про себе. Спілкуйтеся з сім’єю та друзями, діліться своїми почуттями та переживаннями з іншими дорослими, особливо з тими, хто переживав щось подібне. Намагайтеся дотримуватися збалансованого режиму харчування. Практикуйте разом з дітьми “квадратне” дихання, яке застосовують у стресових ситуаціях і за панічних атак: вдих (4 секунди) – затримка дихання (4 секунди) – видих(4 секунди) – затримка дихання(4 секунди) .
• Базові потреби – вода, їжа, сон